Kızlar benim ikinci gebeliğim ve ilk gebeliğimde gittiğim özel doktorda takipliyim. Şuan 35 haftadayım haftaya 36 da kontrolüm var. Çatı muayenesi yapacağını sanmıyorum doktorumun, çünkü onunla normal doğum yaptım. Ama birşey aklıma takıldı. Burda çoğu kişiden okuduğum kadarıyla işte ilk gebelikten açıklık varmış falan diyenler vardı. Doktor haftaya açıklık bakmak istermi acaba yoksa doğuma kadar böylemi ilerler süreç?? İlk hamilelikte 34 te çatı muayenesi yapmıştı