bsraersnn Benimde 31. Haftam yeni öğrendim plesantamin asagida oldugunu tamamen kapalı olmaması iyi dedi doktor tehlikeli değil ama sezeryan oluyormuş kanala yakın olunca 🥺
mervekalkann purpoles Hayır hiç de kısıtlamadım ilk hamileliğimi öğrendiğimde yurtdışındaydım Türkiye’ye ev taşıdım sonra 2 kere daha ev taşıdım şehirlerarası daha ne yapayım :)
damlasv gdnsars plesanta rahim ağzını kapatmış aşağıda benim de kan ve oksijen sağladığı sürece konumu çok önemli değil ee tabi yatıp dinlenmeniz lazım ağırlık çömelme uzanma yapmamaya çalışın
krizantemmm damlasv bunları doktor mu söyledi peki yapmayın diye bende de aynı durum oldu iki gebeliğimdede ama doktorum hiç yat dınlen demedi ilkinde de şimdide her işimi yaptım yatmadım hiç doktorum hatta kafana takma yukarı çıkmazsa sadece normal doğumu engeller dedi.
minikbirsurpriz gdnsars kapatma durumu olursa kanama riski daha çok olur genelde yatak istirahati verirler
demir16 krizantemmm inşallah benim de çıkar çok kafaya takıyorum , bir de 23. Haftamda kanamam oldu, 25. Haftamdayım şimdi , yine olacak diye aklım çıkıyor😑
purpoles krizantemmm merhaba bana da gez toz bebek doğunca zaten gezemiceksin dedi plesenta aşağı yetleşimli ama rahim ağzından uzak
suudee gdnsars bana da denildi 1 hafta sonraki kontrolde yeri yukarıya doğru çıkmaya başlamıştı ki koşturmalı bi haftaydı benim için. Doktorum iliski yasak demişti, dinlenme fırsatı bulduğunda dinlen dedi. Bu haftalarda çok normalmiş
krizantemmm purpoles banada doktorum bir yasak koymadı hatta korkma yaşantına devam et sakın felaket senaryoları okuma en fazla normal doğum yapamazsın dedi ki zaten sezeryan olacak ilki sezeryan olduğu için
krizantemmm purpoles şuan 31+2 haftalığım doğum temizliğine başladım mesela evi dip köşe temizliyorum hem ya hem doğum temizliği 4 yaşında oğlum var birde tabiki bazı noktalarda elimden vs yardım alıyorum
purpoles krizantemmm doktor banada problem yapma dedi ama yine de aklıma geliyor inşallh bende sıkıntı yaşamam