gdnsars benimde durum aynı plasenta posterorda deniyor previa olmadığı müddetçe sorun yok hatta daha iyi plasentanın yeri sırt kısmınızda yerleşimiş demektir bu da bebeğin hareketlerini daha yoğun bir şekilde hissediyorum demek oluyor elbette ki her türlü her şey mümkün aşağıda inebilir yukarı da çıkabilir benimki sabit kaldı önde olması da aslında biraz kötü hem bebek hareketleri geç hissediliyor hemde karnını bir yere çarpınca Allah korusun parçalanma riski varmış rabbim herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🥰🥰