gedikkkk eğer sütünüz gelmez ise en başta mamayı hazırlayıp biberon ile vermeniz doğru olmayabilir. Bebekler zaten ilk günlerde 1 çay kasigi kadar süt içse onları doyurabilir bu yüzden sık sık emziriyoruz . Biberon ile başlarsanız öyle devam edersiniz. Ben hastanede doğum yaptığımda hemşireler şırınga ile mama getirip ağzına damlattiriyordu ya da buna ek olarak çay kaşığı yardımı ile besliyordu. Bebek biberona erkenden alisirsa sonrasında memeyi reddetmesi çok muhtemel. Doğduğu gibi yarım biberon mama icmiyorlar yani . Ben hastane çantama bebek ve kendim için kıyafet bez ıslak mendil emzik doğum sonrası anne kilodu koydum