gedikkkk kesinlikle biberon emzik ve mama koyun. Ben aptallık yapıp yasak dedikleri için koymamıştım sütüm asla gelmedi. Hastanede mama yapıp getirdiler şırıngada, midesi zaten kireç çekirdeği kadar bununla doyar dediler bebeğim açlıktan ortalığı yıktı üstüne bide sarılık oldu hastanede yattık. Yenidoğan deyip geçmeyin biz hemen mama aldık 60 cc yakın mama içti her 2 saatte bir. Sütüm 2 hafta sonra anca geldi o da 2 memeden toplam 30 cc falan. Çok zordu o sarılık süreci lütfen baştan önlem alın benim ilk bebeğim olduğu için baya tecrübesizliğime gelmişti Allah evlatlarımızın sağlığıyla sınamasın…