deletedmom43191 060436 🤣🤣🤣 yatacaksın ulen emrediyorum kalkmak yok 🤣🤣🤣 doğumdan sonra eve girme ama şimdi yat
060436 deletedmom43191 Allah korusun bacı o yüzden oturuyorum suanlik bugün güzel haber alimde neşem yerine gelsin 😂
060436 sarilale123 sezeryan olduğu için biraz zor oluyor cnm erken doğum riskin daha çok oluyormuş 3 ve sonrasında
sarilale123 060436 anladım canım, sğlıkla gelsin bebişler. Benim tansiyonum çıkıyo 34 de mesela küçük tansiyon 10u görürse alırız bebeği dedi doktorum. Yeterki sğlıklı olsunlar
060436 sarilale123 aman çok geçmiş olsun bacım rabim sağlıkla kavuştursun inşallah şimdi nasıl sın 🤲🥺♥️