deletedmom43191 060436 sen cok gezip tozuyosun nazara geldin iste 😒😒 biraz yat keyfine bak doğumdan sonra istersen eve hic girme ama iki canlısın
NilVibe 060436 Amin bitanem, sağsağlim zamanında alırsın inşallah kucağına inşallah güzel haberlerle gel yarın 🩵🧿❤️
NilVibe 060436 benimde bebek bir hafta geriden gelmeye başladı aradaki fark açılacak diye korkuyorum kuzum gebelik şekeri olmasına rağmen böyle. Haftaya kontrolüm var inşallah iyidir, o iyiyse bende iyi olacağım inşallah
060436 NilVibe korkma kuzum düzelir haftası bu çok normal zaten önde veya geride olması 1 hafta çok ta uzun değil toparlar kendini inşallah 💙💙🤲🤲
orhismommmmmm aysgl330633 ayyy mesajlar bana gelmiyordu ulaştım ıkı gün hastanede yatmış canım sancıdan dolayı ya