Nur_mira busenurbozkurt valla asgari ücretten hesaplandığı zaman 6 milyar küsür çıkıyor ama bakalım hayırlısı inşallah o kadar alırız bende tam bilmiyorum ama doğumdan 2 ay sonra diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum
hillkaya Nur_mira Doğum izniniz bitikten sonra alabiliyorsun canım. Ama bildiğim kadarıyla 8 haftalık Doğum öncesi izinden sonra da yarısını alabiliyorsun
Nilsuuuu Canım benim doktorum Doğum sonrası izninde kısma olmasın diye tam 32+0 da gel demişti öyle aldım raporumu geçen hafta pazartesi