busenurbozkurt canım Doğum iznine çıkacaksan tam 32+0 olacakmış. Ben işyerine sormuştum farkeder mi 32+1 yada 32+3 olmak falan diye farketmez ddiler geçen hafta. Bende raporum vardı dün bitiyordu dün gittim 32+5 olmuştuk. Aldım analık iznini işyerine gittim. 5gün kaybınız olacak ddi başka bi çalışan. Sinir oldum ama önemli değil ddim geçtim.