-mavim- tgc1nur 35 haftadayım ben çok korkuyorum. ikinci doğumum olduğu için insanda ilkteki bilinmezlik olmuyo ondan daha çok korkuyor 🥲
tgc1nur anneadayii__ bende bakmam büyük ihtimalle çünkü babamda soruyor şuan doktor evde yapsa sezeryanı yine korkarmısın diyor hayır diyorum beni geren şey ameliyat değil ameliyathane😂
tgc1nur busra241_ hayır sezeryan, ama normale uygun olsaydım da yine kendi rızamla da sezeryanı seçerdim acı eşiğim çok aşırı düşük en azından sezeryanda iş bittikten sonra ağrıdığı için çok önemli değil ama geriliyorum yinede
busra241_ tgc1nur bende öyle. Bide panik atağım var benim. Yapamayacam normal doğum sezeryan olacam kısmet olursa. Aynı düşüncedeyim
tgc1nur busra241_ hepsi ayrı zor bacım Allah bize kolaylıklar versin😂 sadece kucağıma alacağım anı hayal edip bi tek ona mutlu oluyorum
sarilale123 tgc1nur valla hafta yaklaştıkça korkuda artıyor. oda doğum yapmak değil sancılar dan korkuyorum, hayırlısı olsun artık. İlkinde böyle değildi güle oynaya gitmiştim hastaneye . Şimdi bilince bambaşka oluyor
sarilale123 tgc1nur korkmayın herkesin aynı değil süreci. Bakın korkuyorum diyorum ama çok kötü bişey olsa ikinciye cesaret edemezdim. Buradaki çoğu anne de edemezdi.
Srp53 tgc1nur ben de öyleyim inanın kan aldırırken bile strese giren biriyim geçen sene şubat ayında sezaryen oldum panik atağım var bir de benim. Ama geçti bakın bebeğim 16 aylık oldu bile anlıyorum ama sizi bu bi huy ne olursa olsun o stresi yaşayacaksınız yine de.
tgc1nur Srp53 evet bende geçeceğini düşünmüyorum. Ameliyathane en başta geriyo girince ekip eğlenceliyse güzel geçiyo stres gidiyo diyorlar ama bakalım Rabbim iyilerle karşılaştırsın hepimizi 🤲🏻
aysegulozak tgc1nur benmde dogum persembe ilk dogumumda ani gelisti sondayi bile uyustuktan sonra taktilar simdi baska hastanede yapicam orda ameliyathaneye gitmeden takiyolarmis simdi benide onun korkusu saldi
tgc1nur aysegulozak devleti hiç bilmiyorum hep özele gittim ama özellerde uyuşturulmadan takılmıyor öyle biliyorum
ayseminyesilyurt Bende bu gece Sezeryan olucam 🥲🥲 2. Sezeryanım korkmaya gerek yok biliyorum bi şekilde gecıyo ama insan panik oluyor ister istemez