tgc1nur
tgc1nur ameliyathaneye girdiğimde aletlerin olduğu yere bakmamaya çalıştım iğneyi vurduklarında hiç hissetmedim sonra ayağımı yukarı kaldırmamı istediler kaldıramadım sonrasında hiçbir şey hissetmedim sadece karnınızdan çocuğu çıkardıklarında biraz bastırıp çekiştiriyorlar ama öyle bi acı hissetmiyorsunuz sadece çekiştirmeyi hissediyorsunuz, ben 6 saat suni sancı aldıktan sonra sezeryan oldum