niniiiiii alyalinaa123 teşekkür ederim tansiyon problemi var doğumdan sonra hiç düşmedi aynısı olurmu diye tedirginim
alyalinaa123 niniiiiii aynı bende de düşüyordu kürtaja girmeden dilaltı verdi dengelemesi için sonrasında sıkıntı yaşamadım sizde yaşamazsınız İnşalalh
aselinko_ niniiiiii öncelikle gecmis olsun. Bende de kese ve yolk var ama bebek yok oyuzden bende birkac gun sonra devlette kürtaj olucam. İlk defa olacagim icin tedirginim. Senin nasıl geçti acaba
niniiiiii aselinko_ ben özelde yaptırdım uyuttular 10 dakka sürmedi sonrasunda ağrı kanama çok az oldu
qwertyxx aselinko_ korkmayın aynı gün taburcu olursunuz psikolojik olarak zor tabiki ama kolay bir işlem sonrasında biraz ağrı oluyor ama ağrı kesici falan yapıyorlar sonrasında kanamam olmamıştı benim 3 kere oldum merak ettiğin bişey varsa sorabilirsin
aselinko_ qwertyxx çok teşekkür ederim. İlk defa yaşayacağım için biraz tedirginim sadece. İnşallah iyi geçer
a_h_8998 qwertyxx bende kürtaj olma ihtimalim var korkuyorum ilaçlada alıyolarmış sizce hangisini ettirim