niniiiiii Kizlar yarın kürtaj olacam 9 haftalık ama embriyo oluşmadı kese ve yolk tek oluştu hastane de süreç nasıl ilerliyor yatış veriliyor mu yanıma ne almam lazım özelde olacak kurtajim
mihracsrpc niniiiiii evet canım ben oldum yanına temiz çamaşır ped pijama falan alabilirsin kanaman olmuş oluyor çıkınca çünkü yatış vermiyorlar genelde bir iki saat içinde taburcu oluyorsun
buketdeniz19 niniiiiii ben oldum bebeğimin kalbi durmuştu 9 haftalıktı seni sedasyon şeklinde uyutuyorlar hiç bişey hissetmiyorsun 15 dakika sürüyor uyanmanla beraber 30 dk felan
mihracsrpc niniiiiii canım beni uyutmuşlardı ben hatırlamıyorum ama böyle tam bir genel anestezi şeklinde değil hemen kendine geliyorsun çıkınca
mihracsrpc niniiiiii evet bir kaç gün ağrı oluyor ağrı kesici antibiyotik kullanmıştım ağrısı çok keskindi adet sancısı gibi be ilk birlikteliğimi yaşadığımda çok fazla yanma olmuştu
alyalinaa123 niniiiiii mart ayında oldum hiç bir şeye gerek yok ben yine de bir takım pijama almıştım zaten gün içinde taburcu ediyorlar
niniiiiii alyalinaa123 teşekkür ederim tansiyon problemi var doğumdan sonra hiç düşmedi aynısı olurmu diye tedirginim