tahamommy egeemomms anladım kuzum herkeste farklı oluyor ben bunla daha az stres yapıyodum bende pcos var ne zaman yumurtladığımı anlayamadığım için çok işime yaramıştı
egeemomms tahamommy o zaman sana bişey sorayım kuzum dün attığım testi akşam 8 gibi yapmıştım yine aynı saatte mi yapmam gerekiyor şimdi yapsam olur mu
tahamommy egeemomms bacım biraz geç döndüm kb ama ben testlerimi hep sabah ilk idrar ile yapıyodum yapmayın diyolar ama bence en doğru sonucu veriyor eğer ki pik gördüysem dayanamayıp akşamda yapıyodum 😅
egeemomms tahamommy aşkım bu ay gelişi güzel oldu eğer ki hamile değilsem bidahaki ay Ovülasyon testi alıcam
tahamommy egeemomms postlarında gördüm kuşum hayırlısı olsun inşallah tutmuşturr 😍 olmazsa da adet bitiminden başla hemen