egeemomms Nurellaaaaaaa1212 dün değerlendirdim yarın tekrar yapıcam eğer daha silik çıkarsa geçmiş olacak zaten aşkom
annekiz6141 egeemomms dualarım içten ve gerçekten içten gelerek diyorum öyle lafta falan da değil hamilelerin duası kabul olur.. Bana da arkadaşım doğuma girerken dua etti bende sana edicem balım 🌸🥰
egeemomms annekiz6141 Allah razı olsun bitanem Rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah yavrunu sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah 🥹🤲🏻💖
linamom2 egeemomms Değil gibi ama inşallah o ay bu aydır canım 🥳 Bende kürtaj olalı 39 gün oldu adet olmadım üstüne kaçamak da oldu bakalım rabbim sağlıkla tekrardan bizlere nasip etsin inşallah