Kepiiiiianne Doktora gitmeyi aksatma canım sık gitmeni önenirim ben. Benim de ilk hamileliğimde 6 haftalıkken ikiz hamileliğim kürtajla sonuçlandı hiç kalp atışlarını da duymamıştık. Karnımda ölmüşlerdi.İkinci hamileliğimde de doktor kontrolüme gittim kalp atışını duyduk sağlıklıydı doktor bir ay sonraya randevu verdi. Ama gittiğimde yine karnımda öldüğünü öğrendim. Bir aydır ölüymüş hep karnımda. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın canım. 🙏🙏🧿🧿