Eagle33 Kızlarrrr kan sonucum çıktııııı transferimin 11. Günündeyim beta 502 geldi iyi mi yoksa düşük mü gününe göre, korkuyorum birazzz, 9. Gün 201di
Eagle33 Eagle33 @vascenceloss canımmm sana da haber vereyim dedim bu yola birlikte başladıkkk arkandan minik minik geliyoruz inşallah 🙈🙈
Leyla93- Eagle33 yaa hayırlı olsun degerın gayet guzel canım 🥹 inşallah guzel guzel ılerlesın hepımızın süreci 🙏
Eagle33 kedilivebebeli yaaa çok teşekkür ederimmm hala inanamıyorum ve çok korkuyorummmm inşallah güzel ilerlerrr daha çok erken bakalımmm 🥹
vascenceloss Eagle33 ay çok güzel canımmmm hayırlı olsunnn tekrardan 🥹🥹🥹 2 katından fazla artmış güzel ilerliyor 🥹 inşallah hep böyle güzel gider
Eagle33 buse76 size de hayırlı olsun çok teşekkür ederimmm inşallah kolay ve sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🙏❤️
Eagle33 vascenceloss inşallah balımmm aminnnn çok teşekkür ederimmmm, inşallah hamileliklerimiz güzel güzel sağlıkla devam etsin inşallah 🙏❤️❤️❤️
Eagle33 00seher benim kasık ağrım oldu ara ara regl olacak gibi, fazlaca duygusalımmm, hafif bir göğüs hassasiyeti de yaşıyorum ama bunların hepsinin ilaçların etkisi olabileceğini düşünüyorum
Eagle33 Mucizem_63 ay maşallah kucağına sağlıkla al inşallah 🙏 sağlıklı olsun hepimizin hamişlikleriii 🙏
00seher Eagle33 benimde transferimin 6 günü 2 gün çok az tırnak ucu kadar camurumsu bi akıntım oldu şuan hafif karın ağrım gelip gidiyor arada sırt ağrım oluyor göğüs hassasiyetim var bilemedim şimdi :(:(:(:((((
Eagle33 00seher yerleşme kanamasıdır belki canım bekle biraz inşallah sıkı sıkı tutunsun bebeğin seninle olsun ❤️❤️❤️