Ferhan33 benim de kanamam oldu bende progestan kullanıyorum çok şükür suanlık sıkıntı yok bol bol dinlen eğer bebeğin asağıdaysa arada ayaklarını havaya kaldır 20 dakika beklet öyle hem bebeğin yukarı cıkar ama bol dinlen ve iyi beslen bende korkmuştum ama şuan çok şükür iyiyiz kendini duvara yaslayıp ayaklarını biraz havada tut bol dinlen