Ferhan33 geçmiş olsun lütfen kendini de bebeği de üzmemeye çalış. 17. Haftalık benimki de. Aynı dertten dolayı sürekli acile gittim. Bebeğin eşi rahim kanalına yakın yerleşmiş onun için düşük riskin var bol bol uzanıp dinleneceksin dedi doktor. Progestan ovül sabah-akşam ve proluton depot iğne haftada 2 verdi. Kesinlikle faydası dokundu bel ağrısından ölüyordum düşük yapar gibi kanama da geliyordu ilaçlar sayesinde geçti. Doktorun ne diyorsa harfiyen uygula umarım en kısa sürede düzelirsin.