iyaabla karadutt_ evet devlet hastanesinde doğum yaptım ikinci gebelikti hayır doğum öncesi hiç bişey yapmadım ama hareketliydim baya ondan ve ikinci doğum olması nedeniyle bence fazla sancı falanda çekmeden doğum yapmis oldum darısı size olsun inşallah 🥹😍🥰
iyaabla sinemysbaby Haklısın ama doğumun her iki türlüsüde zor kolay bişey değil bir can doğuruyoruz Rabbim çok çok kolay bir doğum nasip etsin inşallah 🥹🥹🥰🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻🫶🏻
sinemysbaby iyaabla en sağlıklısı en hayırlısı hangisi benim için bilmiyorum. Doktorum ikisine de okey