Merhaba kızlar kaç gündür günüm yaklaştık sıra aşırı korkuyordm gece gündüz burdan çıkmaz olmuştum sürekli herşeyi okuyor yorumlar yapıyordm neysee sonunda doğurdummm 🥰🥹40+0 haftalık gebelik ile acile geldim 39 haftalıkken doktorum bebek karın çevresi 3 hafta geriden geliyor zaten gelişimini tamamladı suni ile doğumu başlatalım deyip acile göndermişti ama acildeki doktor acillik bir durumu yok yarın nst gel demişti ben korkudan gitmedim tabi 40 haftalık olunca yani dün akşam saat 21.30 gibi giriş yaptım şansıma kendi doktorum nöbetçi idi veee bebeğin suyu azalmış direk yatış verelim dedi hiç ağrım sızım yoktu doğumhane katına çıkınca 3 4 cm açılmam olduğunu gördüler nst sancılar yüksek çıkıyor fakat ben çok çok nadir hissediyordm saat gece 22.00dan 04.27 ye kadar kendi sancimla bekledim sancıları nefes egzersizleri ile karşıladım gerçekten faydası oldu ve 6 cm oldu sonrasında suni sancı takıldı o saate kadar sesim çıkmıyordu ama suni sancidan 20 25 dk sonra artık kasılmalar fena tetiklemeye başladı vee o arada suyumla oynadılar Bebek kafası baya ilerdi idi neyse sürekli bir ıkınma hissi derken tam 05.40 çok güçlü bir ıkınma ile bebeğim dünyaya geldi çok yorucu bir yolculuktu çok yoruldum hala inanamıyorum ama çok şükür sağlıkliyiz ve sadece içerden az bir yırtılma ile doğumum olmuş oldu 🥰çok zor ama sonu çok güzel katlanmaya değer darısı bekleyen isteyen herkese nasip olsun inşallah 🥰🫀🩷🌸🌸