37+2 de çift yumurta ikizlerim dünyaya geldi çok şükür.doktorum hep bir hedef koydu önce 28 sonra 32 falan derken sağ selamet doğdular.Ciğer geliştirici oldum 28 de sonra birkaç kez daha oldum.tüm hamileliğim de yatarak geçti sancı ve kasılmalarım oluyordu ayakta durunca.ama öyle böyle geçiyormuş.1 aylık olacaklar hep doğsunlar gerisi hallolur diyordum doğduktan sonrası ayrı bir başlangıçmış.allah herkesi sağ selamet kavuştursun bebişlerinii🙏🏻