yaseminan Agg0207 sezaryan yapmış biri olarak bilirisiniz normal doğum tarihinden kaç gün önce sezaryan yapılıyor acaba
Agg0207 yaseminan canım ben normal dogumu bekledim hep ama bebek yukarıda ve çatım dar oldugu için sezeryan oldum 40+3 te oldm ben ama doktorum eger sezeryan istiyorsan 38. Haftadan sonra yapılıyor demişti bana erken haftalardaykn
yaseminan Agg0207 ya öyle mi geçen bi post açılmıştı 1 ay öncesinden sezaryan olcam diye çok şaşırmıştm bencede 38. Haftaya kadar olunmamalı
Agg0207 yaseminan onun bir şikayeti vardır mutlaka canım çünkü gdnelde 38 hafta öncesinde pek sezeryan olmuyor kötü bir durum yoksa ki zaten istege baglıda olmamalı bu durum bebegin içeride geçirdiği bir saat bile sinir ve beyin gelişimi için çok kıymetli
Anacsevgidolumelek Mamiii20 lohusa pedi normal olursa dikisleri kontrol edebilmelerine izin verir canim.sıkma canini depend zaten yandan yirtiliyor cok cok yortacaklar mecbur