minikanne123_ sarumervee afiyet bal şeker olsun şifa olsun yemiş kadar oldum canım düşünmen yeterli eşim pastaneden aldı
esra_1309 oykununannesiiiii ellerine sağlıkk taze fasülye mevsimini açtık mis 🥰 içinde et güzel oluyor mu deneyeyim bende
oykununannesiiiii esra_1309 çok güzel oluyor önce biraz düdüklü de pişirip öyle yapıyorum çok güzel oluyor 🥰
esra_1309 MadameTussauds ayyy evet bilmez miyim bizde bir ara oradaydık temelli geldik sonra 🥹 aşerdiklerini bulabiliyor musun kuzum
MadameTussauds esra_1309 Aaa gercekten mi sen mi esin mi burdaydi yani dogma büyüme 😀 ben hamile degilim bacim 5 bucuk ay önce dogurdum sükür hem zaten full kustum ben hic bisey ne yiyebildim ne aserdim
esra_1309 aysgl330633 size de afiyet olsun kuzum bu arada en sevdiğim 🤣 üzerine nane de ekiyorum ben miss 😋
aysgl330633 esra_1309 ben genelde zeytinyağı içine biraz toz biber yakıyorum sos olarak o şekilde alışmışız biz . Teşekkür ederim ☺️
esra_1309 sarumervee aminn insallah canım benim 😍 şimdiden düşünüyorum yaz nasıl geçecek diye ilk kızımı ocakta doğurdum rahattı 🙈
esra_1309 Zs3450 ellerine sağlık canım yine geldi en sevdiğim cevap olan cacık 🙈 bayılıyoruz hepimiz 😍
esra_1309 MadameTussauds annem ve ben oradaydık canım sonra geldik tabii eşim gitmedi hiç 🙈 yaa kusmak çok kötüdür eminim 🥹
esra_1309 kahvesever__ ellerine sağlık kuzum biz kadınlar ne yapıp edip çeşit çeşit menü çıkarıyoruz 🙈