esra_1309 MadameTussauds evettt tabi gerçekten ne yemek bulurlarsa şükretsinler 🤣 ay kız daha ısınmadı mı hava neredesinizz İzmir yanıyor 🥹🥹
MadameTussauds esra_1309 Biz Almanyadayiz bacim burasi suan 16 derece sjsjjs hirkayla geziyorum evin icinde 🤣 Sicaklardan nefret ederimm o yüzden ben memnunum valla en fazla 1 ay yaz olur burda sonra birden sogur
esra_1309 minikanne123_ Allah kolaylık versin canım ilk hamilelik mi az kalmış dayan ya tüm yazı geçirecek olanlar ne yapsın mesela ben 🤣🤣
minikanne123_ esra_1309 yok canım ikinci ama daha zor geçiyor 13 aylık bir kızım da var Allah kolaylık versin sizede sağlıkla hayırla kucağınıza alırsınız inşallah
gzdeozn esra_1309 valla artık tencere yemeği yemekten gına geldi hiç istemiyorum tencere yemeği hep aperatif olsunn 🫶🏻🫶🏻
esra_1309 minikanne123_ ayyy küçükmüş daha bende zorlanır mıyım diye düşünüyordum Allah sana da kolaylık versin kuzucum birlikte büyüywcekler inşallah benim de kızım 2.5 yaşında şimdi de 25 hafta olduk
esra_1309 MadameTussauds ayyy evet bilmez miyim bizde bir ara oradaydık temelli geldik sonra 🥹 aşerdiklerini bulabiliyor musun kuzum
kelebegim123 esra_1309 kocamla damak zevkimiz farklı olunca maalesef her akşam böyle 🥲🥲 Ben musakka yeniyorum o dolma yemiyor 😂😂
esra_1309 oykununannesiiiii ellerine sağlıkk taze fasülye mevsimini açtık mis 🥰 içinde et güzel oluyor mu deneyeyim bende
sarumervee minikanne123_ ayy dereotlu değilde normal yaptım yakın olaydık getirirdim kız sana 🥹 kan ter içinde yaptım bende valla 🥲
minikanne123_ sarumervee afiyet bal şeker olsun şifa olsun yemiş kadar oldum canım düşünmen yeterli eşim pastaneden aldı