ZehraNT yaan bana da önce yüzde 90 kız dediler şehir Hastanesinde. Sonra özele gittim. 100 de 100 erkek dediler bugün. 16+4 teyim.
cilekekin littlebabyyy 17+5 çarşamba öğrenicez bizdeee kızlar dua edin kızım olsuun henüz belli değil 🤭🥰🥰 bir pembiş çorap almıştım hamile bile değilken totem olsun diye başka da bişey almadık henüz belli değil diye 😂