littlebabyyy Kasımda dogucak bebişler sanırsam çoğunluk kız bebek oldu bu yıl, benimkide kız 16+6 yız bugün 🥹🌸
ZehraNT yaan bana da önce yüzde 90 kız dediler şehir Hastanesinde. Sonra özele gittim. 100 de 100 erkek dediler bugün. 16+4 teyim.
esindemirr_ 16 haftalığım kendi doktorum tahminle erkek dedi başka bir doktorda erkek tahminin de bulundu 🥳💖
gamzeakarsu17 littlebabyyy 18 oldu bugün erkek hep erkek duyuyorum çevremde bir kişide kız var bu sene