cuteregina bence yeterli. Herşeyi bir anda almaya gerek yok sonuçta. Gerçekten ihtiyaç olacak şeyleri önce alıp, zamanla ihtiyaç duydukça bazı şeyleri alabilir, sipariş edebilirsiniz. Giysileri mutlaka 0-3 ay olarak alın yenidoğan olarak almayın. Tavsiyemdir. Bir kızım var şimdi 2.ye hamileyim. Yenidoğan 2 3 parça takım almıştım ama 3 4 gün sonra bile hiç biri olmamıştı kuzucuğuma. Ayrıyetten. Bez stoğu, ıslak mendil stoğu yapmanızı da önermem. Her bebeğe her marka iyi gelmiyor. Beşik de uzun vadede kullanabileceğiniz bir şey almanızı öneririm. Özellikle de kiracıysanız. Ben tayinciyiz diye sadece park beşik almıştım çok şükür her işimi gördü. İlk zamanlar içinde babynest ile, reflü yatağı ile yatırdım zamanla normal kullanmaya başladı. Benek arabası da pratik bir model almanızı öneririm. Kabin modeller gerçekten dışarı özellikle tek çıktığınızda o kadar pratik oluyor ki. Tek elle katlanıp açılması, ağır bir model olmaması vs çok büyük avantaj.
İyi düşünerek, ihtiyaca göre sıralayarak alışveriş yaparsanız gerçekten 50 bin yeter artar bile😊