burcinn01 Arkadaşlar ben hamilelerin cok uyuduğunu biliyordum ben sabah saat 5 te uyanır tekrar uyuyamıyorum 4 5 saatlik uyku ile geçiriyorum günü zorlasamda uyku tutmuyor siz çok uyuyan tarafta misiniz yoksa benim gibi uykusuz zombi tarafında mi🤭
tns48 burcinn01 ilk haftalarda güzel uyuyordum ikinci evrede cami imamına döndüm ki 5-6 ya kadar da 1.5 saatte bi ya tuvalete kalkıyorum yada sabah oldu diye kakmıyorum 1.5 saattir ayaktayım uyumak istiyorum ama yooook 🤷🏻♀️
minikanne123_ burcinn01 hamilelikten hamileliğe değişiyor ben kızımda gözlerimi uykudan açamıyordum bir odayı temizler uyurdum uyanıp diğer odayı temizlerdim o kadar ki uyluluydum şimdi ikinciye hamileyim gün boyu uyku hiç uğramıyor bana değişkenlik gösterebiliyo
leblebi_ burcinn01 aynı problem bendede var herkes aşırı uyuduğunu söylüyor ama ben gece 5 6 gibi uyanıyorum sanki 12 13 saat uyumuş gibi enerjim oluyor çok az uyuyabiliyorum ne yapsamda uykum gelmiyor hiç
mervekalkann burcinn01 hamile kaldığımdan beri doğru düzgün uyuyamıyorum 36 ya giriyoruz artık hiç uyku yok ayaktayım sürekli
burcinn01 tns48 aynı durumdayım uyumayı özledim bazen 4 te kalkıyorum çabalıyorum uyumak icin olmuyor uykuda bebek icin cok sağlıklıymis ama olmuyor
minikfasulyeo 16 haftaligim bende ay bende son zamanlarda uyuyamıyorum ağrıdan sizidan hayırlısı ile doğurup kurtarsaydim sağlıktan önemlisi yokmuş
33_esra minikfasulyeo ben de 21 haftalığım artık geceleri uyurken zorlanıyorum karnım büyüdükçe kaburgalarım ağrımaya bşladı şimdden böyleyse son haftaları düşünemiyorum 🥲
serikli minikfasulyeo 9 . Aya girince o haftaların ne kadar masum olduğunu anlamış oldum ne uyku ne rahatlık ne başka bişey karnımı zor taşıyorum geceleri ağrıdan duramıyorum 😖
sedabrbroglu54 Hamilegimin başında sürekli uyurdum simdide sona yaklastikca ne yata biliyom ne kalkabiliyom sag sola donerken uyaniyom tuvalete uyaniyom gün içinde de uyuyamiyom son günler diye sanırım böyle biraz zorluyo
burcinn01 sedabrbroglu54 bende hamileligimin başlarındayim 8+3 ilk haftalardan beri uyku problemi yaşıyorum belki ilerleyen haftalarda değişir diye umuyorum 🙏
burcinn01 minikanne123_ haklısınız ama ben çevremde hamileyken hep uyuyan anneleri görünce benim zombiye dönüşüm üzdü umarım çabuk geçer uyumayı özledim 🤭
emine1309 18 haftadayım bende öyleyim ilk haftalar çok iyiydim uykum çoktu şimdi sürekli uyanıyorum uykum gelmiyor
burcinn01 emine1309 ben daha başındayım hamileliğin 8+3 ilk haftadan beri böyleyim düzelir inşallah doya doya uyurum herkeste diyor bu anlarinin kıymetini bil doğurunca uyuyamayacaksın uykuya hasret kalacaksin filan simdide uyuyamıyorum 🤭
minikanne123_ burcinn01 ben de valla uyumayı çok özledim özellikle gece uyumayı sancılarım başlamış uyutmuyor beni
emine1309 burcinn01 ay boşver sen milleti dinleme valla her çocuk bir değil belli olmaz iyi düşün :) o haftalarda ben yattığım heryerde uyuma potansiyeline sahiptim
mervealpaslann burcinn01 ben de 8+3, sürekli halsizim geç uyur erken uyanırdım şimdi de erken uyuyup erken uyanıyorum gündüz de uyumak istiyorum ama yok sabahları tekrar uyumaya çalışıyorum ama uyuyamıyorum mecbur kalkıyorum erkenden
burcinn01 emine1309 bilmiyorum valla ya umarım problem yaşamam ilk olacak suan karsilasacagim hic bir zorluğu bilmiyorum hersey sürpriz olacak😄
burcinn01 leblebi_ benim de oyle bazen 4 te filan uyanıyorum uykumda geliyor bazen ama başımı yastığa koyunca uyuyamıyorum
burcinn01 minikanne123_ Allah kolaylık versin canım napacagiz böyle dogunca da uyuyamayacagiz bir süre 🙂
060126 burcinn01 ✋️uykusuz taraftayım hergün mutlaka 12 de uyur 4 de ayaktayım . Hamileliğmin başından beri böyleyim😊sanırım bedenim doğuma hazırlık yapıyor😆