kızlar benim gebeliğim güzel sonuçlandıysa sizinkide geçer biter hiç tedirgin olmayın 22. haftamda rahim kısalığından serklaj oldum doktorum 34-35 haftaları görürsek iyi demişti 35. haftama kadar sürekli kasılmalarımdan kaynaklı hastanede yattım biter mi geçer mi bu günler diye diye kendimi strese soktum hep bebeğim bide sağ böbreğime baskı yaptığı için böbrek büyümesi de oldu amniyon sıvım fazla olduğu için de sıkı bir diyete girmiştim 36. haftamda acil sezaryene alındım bebeğim boynuna kordon doladığı için sağ salim kuvöze girmeden aldım kucağıma 🫠