Elmas03 Kızlar bugün tekrardan yatışım gerçekleşti hastaneye normal rutin kontrole gelmiştim 32.1haftalık gebeyim ve zaten rahim kısalılığım vardı 18 mimdi 18’den birden sekize düşmüş ve durumu görünce acil yatış dediler zaten şeker de çıktı hamilelik şekeri mecbur ciğer geliştirici vuracağız dediler daha öncesinden vurulmuştum iki tane bugün tekrar bir tane vurdular moralim çok bozuk ağlamaktan artık gözlerim şişti psikolojim artık gidiyor elden
allyslife Elmas03 hiç kendini yıpratma balım, haftası küçük değil doğsa da sorun olmaz inşaallaah, olası durum için tedbir almışlar sadece, güzel düşün güzel olsun. Rabb’im sağlıkla kolaylıkla en hayırlı ve doğru zamanda kavuştursun bebeğinle💖
yigithanleyla Elmas03 geçmiş olsun haftan gayet iyi ağlama lutfen bebeğinde üzülür bak ciğer geliştiriciye vakit varmis oyle düşün hic yoktan az bi sure kuvozde kalır 10mm ile serklaj olmuştum bende 29 haftadayiz sukur gelebildik bu haftalara insallah senin haftanida görmeni nasip etsin rabbim kisalma bianda oluyormuş sanirim ayağa kalkmismiydin
tybngn Elmas03 içini ferah tut çok zor biliyorum benimde rahim ağzı kısalığım var hunileşmede vardı serklajlıda değilim pesserde takılı değil 17 aylıkta bir oğlum var dinlenmeye çalıştım ama yinede az da olsa ev işleri yaptım eğilmemek şartıyla ağır kaldırmamaya çalışarak şuanda 36+6 haftalığım 38 haftada sezeryan olacağım progestanı 3 günde bir iğne ve hergün iki defa vajinal olarak aldım magnezyum kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonum bir türlü geçmedi antibiyotik kullanıyorum bol bol su içiyorum günde 3 4 litre ben serklajsız ve pessersiz bu haftaya geldim içini ferah tut kaç haftalıksın bilmiyorum ama inşallah sende ilerleyen günleri göreceksin emin ol buna yemene içmene dikkat et bol bol dinlen bol su iç geriside tevekkül
Elmas03 yigithanleyla evet biliyorum ama bu üçüncü hastane yatisim ve bitmiyor tamam her halimize şükürler ediyorum Allah ne eylerse güzel eyler diyorum ama kabullenmek zor oluyor cidden bak bende en son 6-7mm gördüm 18ciktik birden hareket etmedim bisey etmedim 18olduktan sonra yalan yok evin içinde ne çok ayakta gezdim ne çok yatttim ortaydı ve sonuç bu 😢😢😢😢😢😢
yigithanleyla Elmas03 rabbimin vardır bi bildigi canım şükürler olsun bebeklerimiz bizimle hastaneye bende 2 kez yattım simdiye kadar gercekten zor oluyor ama yinede sukur az kalmış bak haftanda iyi eğer çıkarsanız yat olur mu ara ara kalk biraz daha sabır rabbim büyük 🤲
yigithanleyla Elmas03 moralini yüksek tut allah bize onları kaç yıldan sonra verdi 13 yıl sonra oldu benimde rabbimin vardır bi bildiği fazla hareket etme canım bebek ağırlaştıkca rahim ağzına yuk biniyor o yüzden yaticaz mecbur ciğer gelistiriciyle birlikte cok guzel sonuçlar alırsın insallah ama moral cok önemli konus bebeğinle biraz daha dayanmasini söyle ❤️
Elmas03 yigithanleyla evet haklısın kaç sene sonra gelen bir mucize oldu Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah zor zamanlardan geçiyoruz mental olarak evet iyi değilim ama elbet sabrın sonu selamettir yapacak hiçbir şey yok elden hiçbir şey gelmiyor Allah’ıma sığındım😢😢😢😢
yigithanleyla Elmas03 aynı şeyleri yaşıyoruz inan kaybetme korkusu gercekten cok kötü bisey halbuki yaşatacak olan rabbim haftalari sayıyoruz ama geçecek bu günler daha dün gibiydi 10mm ile 20nci haftadaydim nasil atlatılır bu psikoloji inan bilmiyorum suan sadece onlar icin sabretmemiz gerekiyor sukur 29 haftaligiz sen olmuşsun 32 insallah ileri haftalari görürüz rabbim izin verirde 🤲
Elmas03 yigithanleyla bu psikolojiyi atlatmak kolay değil ağlıyorum niye agliyorsun elimde değil kendime ağlayarak dur durabiliyorum kendimi öyle sakinleştiriyom sinir patlaması de Üzüntü patlaması de artık adına her ne koyarsan koy saniye saati dakika her an kaybetme korkusu insanı çıldırtıyor tamam haftalığım belki yüksek olabilir ama her şey Allah’tan yine de hakkımızda hayırlısı neyse o olsun kötüyü çağırmayalım ki gelmesin iyi şeyler bulsun artık bizi😢
yigithanleyla Elmas03 Aminn canim benim insallah rabbim büyük kimse anlamıyor cok haklısın biz biliriz ne yaşadığımızı ağlamak bile yasak bebeler icin o derece zor bi surec ben inanıyorum cok guzel günler yaşayacağız gülerek hatirlayacagiz inşallah bu günleri 🤲
Elmas03 yigithanleyla amin inşallah benim esim anlamıyor ki başka biri anlamamış koymaz bana ,aynen inşallah bir gün neydi o günler bide deli gibi ağladık diye güleriz ama şu an hakkımızda hayırlısını versin inşallah Allahim 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Elmas03 yigithanleyla şükür hastaneden bugün çıktım hiçbir şeyin yok sonuçların temiz dedi eve gönderdiler rahim kısalığı hala aynı hastaneye suyun gelirse kanama olursa hastaneye gelirsin dediler ama şu an eve çıkabilirsin dediler işte ciğer geliştirici iğneler zaten vurdular bekliyoruz bakalım nasip artık yapacak bir şey yok hiç değilse 34. haftayı tamamlasak yine de hakkımızda hayırlısı diyelim
Elmas03 yigithanleyla o süreçte de iyi kötü geçtiğim siparişler eve gelsin diye uğraşıyorum valizimi hazırlayayım ne olur ne olmaz her an gidebilirim diye doğuma hazırlıklı olmam lazım Allah’ım hepimizin hakkında hayırlısını versin sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah
yigithanleyla Elmas03 cok sevindim hastaneden çıkmana hic yorma kendini ilk bikac gun dinlen sonra hallolur bi şekilde çanta falan uğraşma hic onlarla insallah 37leri bile göreceğiz tembihle surekli bebeni az kaldi de 😀 sukur iyiyim evde yatışa devam napalim 32 leri bi görsem bende biraz rahatlayacağım insallah psikolojik olarak rabbim bilir en iyisini bebeğinin kilosu kaç suan söylediler mi