fammyyy cicekkkkiz maşallah sağlıkla doğsun minnoş. Doktor öyle demişse öyledir herhalde. Değişmesi mi gerek😁
fammyyy cicekkkkiz kız bebişlerde genelde kemik yapılarından dolayı net konuşurlar doktorlar ama hayırlısı olsun canım, sağlıkla doğur 🌸
cicekkkkiz fammyyy doğruduur bugünde kesin gibi konuştu mutlaka bi dayanağı vardır 🥹 cok teşekkür ederiiim🌸
sdaa13 cicekkkkiz kaç haftalıksınız kızlar acaba devlet mi sizlere kız olacağını söyledi özelde mi göründünüz acaba?
sdaa13 cicekkkkiz Amin inşallah sizinde sağlıkla gelsin inşallah bende devlet hastanesinde öğrendim şuan 18+5 iz umarım değişmez ya kız istiyordum :)
melisatuncel ben de 13 haftadayım ama cinsiyet öğrenmek için 16 yı falan beklerim diye düşünüyordum devlete gidiyorum 13 haftada net anlaşılması iyiymiş
melisatuncel cicekkkkiz yani net budur demesine şaşırdım o bakımdan iyi bir ay önce arkadaşıma erkek dedi şimdi de çok erken söylemişler belli etmiyor dedi arkadaşım 16 haftaydı şuan 20 hafta hala belirsiz 🫠