Yasoli12 bebek aşağı yerleşimli olunca öyle oluyormuş, benim bebeğim de aşağı yerleşimli 22.haftadayım doktora tuvaletten çıkamıyorum, hapşursam altıma kaçırıyorum dediğimde demişti. İlerleyen haftalarda da vajinal baskı hissedeceksin normal korkma diye. Hatta böyle olmanın avantajı olarak da vajinal doğum kolay oluyor, yukarıya yerleşen bebeğin aşağı inmesi zaman alıyor ve zorlaşabiliyor ama aşağıda olan bebek direkt doğum kanalına giriyor, doğum kolay oluyor demişti.