tortillam_ 1melekannesi3858 2.gebelik olduğu için erken hissettim. 18-19 arası. 20 lerde iyice belli etmeye başladı. 25 haftalığım suan dışardan vurduğu belli olmaya başladı.
gizemiaaa 1melekannesi3858 18 de hissettim ilk bir hafta falan günde bir kez ya hissediyordum ya hissetmiyordum şuan 20+5 baya baya durmuyor yerinde uzandığım oturduğum her an ben buradayım diyo🥰
Symfs 1melekannesi3858 ilk hamileliğimde 16 haftalıkken hisettim bunda daha geç hissettim şuan 25 haftalığız dısarıdan belli oluyor artık 😍
tuba_grz gizemiaaa yani sürekli mi hissedersin hiç böyle az hareket ettiği olmuyot mı bende 24 + 5 bazen az ediyor bazen çok ama ettiğinde tabiki şiddetli
1melekannesi3858 hilalaselll4 hareket olarak bluz altından dalgalanma hissediyorum bende ama tepik olarak bildiğin yerimden oynatiyo maşallah 🧿
1melekannesi3858 Symfs vallahi ben haraket olarak bluz altından dalgalanma bide tepkilerini hissediyorum tepik olarak baya güçlü ama haraket olarak kayma dönme vs o şeyleri hissetmiyorum sadece gıdıklama
1melekannesi3858 hilalaselll4 yok kız artık tamamen hissediyomm da bazıları diyo ya yok kayiyo yok donuyo yok elimle hissediyorum bende onlar yok daha
byelm 1melekannesi3858 pır pır bi de tekmesi de pıt diye minicikler zaten ha günn içerisinde 2-3 kez hareketini hissediyorum bazen korkuyorum az hareket ediyor diye
1melekannesi3858 byelm benimkinin tekmeler güçlü maşallah da bazıları abartiyo yok elimle hissediyorum yok donuyo yok kayiyo bende onlar yok sadece bluz altından dalgalanma hissediyorum bide güçlü tekme
1melekannesi3858 hilalaselll4 aynne oyle bencede ya tekme ve bluz altından dalgalanma olur bence bide gidikliyo olduğu yeri