byelm Neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor detaylıya girdiniz mi cinsiyet belli mi ismi alışverişe başladınız mı her şeyi burada konuşalım mı ? Buyrun efenim 👶🏻🌸
Missgod byelm eylül annesi olucam daha önce de ekim annesiydim hiçbirşey almadım😁😁 bebişimiz erkek abisi ile aralarında 23 ay olacağı için 0-6 olan kıyfetleri yesyeni onları gydermeyi düşünyrm son ay bi iki hastahane cıkısı ve kendime bişiler almayı düşünyrm .ayrıca emzik vs gbi kişisel şeyler
nrnalpi byelm ekimin ilk haftası doğumum detaylıyı yaptırdım geçen hafta çok şükür herşey normal sadece kız bildiğim bebeğin erkek olduğunu öğrendim detaylı ultrasonda 2. Oğlum geliyor alışmaya çalışıyorum 🥹🥹
TugceMomyy byelm eylülde doğum yapacağım inşallah detaylıya da girdim cinsiyetimiz kız 🌸 işk bebeğim o yüzden 1 2 aydır yavaş yavaş alışveriş yapmaya başladım zıbınlar biraz kıyafet falan aldım şimdi de ana kucağı mama sandalyesi aldım önümüzdeki ayda anne yanı beşik ve bebek arabasını alacağım o kadar çok şey varki son aylara bırakmak istemedim iyiki de bırakmamışım al al bitmiyor🥰🫠 birde şimdi isimli müslin hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum 💖
byelm nrnalpi ya benimki detaylıda bile göstermedi kız dediler ama inşallah sonradan erkek demezler çünkü alışverişini yaptım 😂
Anne123__ nrnalpi kaç haftalıkken kız demişlerdi kız denildiğinde sizde ultrason cihazında görmüş müydünüz organını boş muydu?
byelm TugceMomyy yaa benim de ilk bebeğim ve kız bende kıyafet emzik falan aldım ama daha çok şeyimiz var isim de düşündünüz mü
yeliz1923 byelm Ben de eylül annesiyim bebeğim de kız olacak inşallah daha alınacak bir sürü şey var yavaş yavaş almaya başlıyprum bende 🥰
Ftmnur11 Bizimkide ekim de inşallah 😘 cinsiyet kız 🤲🏻💕 Cumartesi detaylıya gidicem , inşallah sorunsuz geçer 🤲🏼 Alışveriş de 30.hafta civarı yapmayı düşünüyorum,şimdilik bir çift pembe çorabı var 😀 başka bişey almadık onu da hatıra olsun diye aldık zaten 😁
busrasogut byelm ekimde kavuşuyoruz kısmetse. Oğlumuz olacak. 6 yaşındada bir kızım var. Adı atlas olacak allahın izniyle. Detaylıya haftaya gireceğiz. Fetal dna da yaptırdık şimdilik her şey yolunda 💝
byelm busrasogut maşallah canım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah benimde kız ekimin ilk haftasına denk geliyor
busrrra Benim de ekimde geliyor kızım 🌺 bugün detaylı ultrasona gideceğim inşallah randevumuz saat 4te, alışveriş olarak henüz başlamadım sadece iki tane hastane çıkış seti hoşuma gitmişti kutusuz modellerden 2 tanecik aldım 🧿
Missgod byelm sağlıklı olsunda masrflı olacaksa olsn kısmındayım ama evet cinsiyet aynı olunca mutlaka daha az masrflı oluyor 😁🌸
TugceMomyy byelm isimde çok kararsız kaldım aklımda gökçe umay duru vardı beğeniyordum ama 5 kişiden 4ü gökçe koydu etrafımda vazgeçtim soğudum isimden😀 sonra duru ve defne arasında kalmıştık ama defne koyacağız🌸 25 haftalık şuan
lokismommy byelm keşke erkek bebek alışverişi de öyle olsa hiç cıvıl cıvıl renkli bişeu göremiyorum estetik görünsün diye uğraşıyorlar kıyafet tasarlayanlar ama bebek dediğin renkli renkli cıvıl cıvıl ayılı böcüklü şeyler giyer ama yok hep dümdüz 🥲
Ftmnur11 byelm şu berbat ekonomi de ne aldıysanız o kâr zaten iyi yapmışsın 😀 İsim düşündük iki isim arasindaydik ama biri daha baskın geldi karar verdik gibi 😁😁