2022 de doğum yaptım yine hamileyim orayı düşünüyorum takipli değildim kurban bayramına denk geldi kendi gittiğimin hastanede erkek olduğu için yüzyılı tercih ettim gayet güzel bir doğum olmuştu Seylan hanım ve ebelerde çok memnun kaldım yatış ta da ilgilen herkes gayet iyi ve temizdi hastane kontrol gidiyorum hala öyle olduğunu düşünüyorum