prensesannee doktorla ilgili bilgim yok ama hastane inanılmaz pis Serap hoca da ameliyat oldum tüp bebek yaptırdım doğum servisinde de kaldım hiç memnun kalmadım hele bi hemşire vardı en son şikayet edicektim uğraşmadım sonra kaldı öyle hizmet filan beklemeyin yani ameliyat önlüğünün arkasını eşim tokayla tutturdu komple açıktı cırtları tutmuyordu değiştirdik yine aynı tüp bebek sürecinde de 6 saatte gitmesi gereken bir serum vardı o yüzden odada kaldım tuvalet temizlenmemişti allahtan çarşafı değiştirmişler transferimde de kılıfsız yastık verdiler leş gibi bi yastık düşünün hatırladıkça sinirlendim kısacası devlet hastanesi böyle pis değil manevi olarak çok zorlandık temizlik personelleri kendi kafasına göre takılıyor hemşirelerin çoğu silah zoruyla çalışıyor gibi triplerde zaten düşük segment bi hastane ama bu kadarını beklemiyordum fiyatlar maşallah medikalle yarışıyor doktordan memnun kaldım sadece sağolsun ameliyatım başarılı geçti bi sıkıntı olmadı