CemileAkkurt Kubracns normal doğum mu yaptınız doktor çok mu iyi birde hastene ismi hg nasıl kısalmış hali mi
Kubracns CemileAkkurt hayır sezeryan yaptım HG HASTANESİ diye geçiyor yeri ramada otel karşısı Derya sağlam çok iyi diye kendi düşüncemin belirtiyorum bu kadar 🤗
nidoooss Kubracns ya ben de derya hoca iyi diye duymuştum maraşta yaşamıyorum ama doğumumu orda yapıcam çok kararsız kalıyordum duyduğum fiyatlar da çok uçuktu
Kubracns nidoooss hayır gidemedim daha öğrenemedim bir de bu hafta düşük tehlikesi geçirdim mega parkta yatış yaptım orda ki ebe bana hg de doğum ücreti 70 bin miş öyle duydum dedi bana ama ben kendim gidip öğrenmedim daha
nidoooss Kubracns çok geçmiş olsun çok üzüldüm daha iyisinizdir ama inşallah çok dikkat edin kendinize 💖