CemileAkkurt ben ilk doğumumu Derya sağlam ile yaptım ilgisi tedavisi gerçekten çok güzeldi daha 3 aylıkken gece 4 te kanamam gelmişti aradım direk açtı beni hastaneye yönlerdi doğumhaneye gittiğimde hemşire bekliyordu ismimi biliyordu hemen progestan iğne vurdurdu bekletmeden ve ameliyat ekibi çok iyi sezaryen oldum ve kilomdan dolayı ameliyat yaram iltihaplanma olmuştu Derya sağlam emzirmeme rağmen çok güzel ilgenip o süreci atlatmıştık ve inanırmısınız millet ameliyat yarasını boydan boya kesiyor bende sadece 6-7 cm kesik izi vardı küçüktü ve izi belli olmuyor estetik anlamında çok iyiydi