blnmyld genden geliyor inanmayın bu haurafeye lütfen 😂 biz 4 kardeşiz annem zamanında yeme denilen herşeyi yemiş. Şeftali yeme tüylü olur demişler 3 erkek 1 kızız asla bahsedilen tüylere sahip değiliz. Anne babamız nasılsa öyleyiz. Kelle yeme çocuklarının sürekli burnu akar demişler annem yine yemiş 😂 büyüdük annem “bir gün bile burnu akan çocuklar olmadınız” dedi.şu anda bile alerji dışında burun akıntısı olmaz. Kendi gözümle gördüğüm tek şey ciğer lekesi. Gelinimiz merakından hamileyken ciğere parmağını dokundurup bacağına sürdü.yeğenimde aynı yerde açık kahve leke var. Belki de olacağına inandığı için olmuştur bilemedim.