lokismommy ben bu sene ilk defa denedim özellikle çilek çok güzel oldu, çilek zaten tatlı okdupu için ben 1 kg çileğe yarım kg şeker gibi yaptım (biraz daha az bile olabilir) normalde tarihlerde hep 1e 1 oran kullanılıyor ama beni çok bayıyor o kadar şeker. Ben akşamdan çilekleri ayıklayıp yıkayıp 3e 4e böldüm üzerine şekerini döküp kaynatacağım tencereyle birlikte ağzı kapalı şekilde dolaba koydum sabahına 15 dk kaynana yetiyor altını kapatmadan az da limon sıktım mis gibi oldu kv, eşim, oğlum bayıldılar tadına