cuteregina benım doktoruma ıkı tane dosya gıtmıs bırı rısk yazan rapor dogerı de mesaj gbı sanırım bana sadece yakınlaşıp gosterdı son cümle de cınsıyetı “kız” dır. Yazıyordu bu paragraf yazı vardı ama bende ınanamayınca sende bak yanlskık olmasın sonra dedı ay keşke bıze de atsalar o raporu ya 🤣