cuteregina bende dna lab ta fetal dna yaptım ben kendım bulup gıttım doktora maıl olarak cınsıyetı gönderdiler benım de kızım olacakmış hamd olsun rabbıme sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsın 🤲🏻🌸 ama halen ınanamıyrm ay hep kızım olmasını çok istemıstım sımdı de ya sonuçlar karıstysa ya karıstefılarsa dıye düşünmekten kafayı yiyorum 🤣🤣