3bebisan gönlünüzdekini koyun o zaman çocuk sizin kimseye laf düşmez ☺️içinizde ukte kalmasın, bende Elisa koyacam diye herkes laf etti beğenmedi sürekli isim önerdiler hayırlısıyla Elisa olacak herşeyine yazdırdım ismini kimsenin haddine değil bebeğime koyacağım isme karışmak ☺️