anonim211 Kuruluk problemi yaşıyorum ve 2 yıldır uğraşıyoruz bebek için bu jeli öneriyorlar ne dersiniz
rk_waiting anonim211 ben bir kere kullandım işe yaramadı ama eşimde problem varmış. Sperm sayısı azlığı ondan dolayı etki göremediğimi düşünüyorum. Kullanmaya devam edeceğim. Ama eğer bir yılı geçtiyse muhakkak doktora gidin benim şimdiki aklım olsaydı ilk altı ayda gidip hormon, sperm testi ve hsgyi yaptırırdım ondan sonra bir sene beklerdim
anonim211 Cimcime30 ya hamilelik olsun diye değil de en azından sperm dostu kuruluğu giderir mi diye düşündüm canım
mevcut anonim211 yok hatırladığım kadarıyla yapmadı. Kuruluk yoktu bende hamile kalmayı kolaylaştırıyor diye almıştım içeriği de güzel bakteri vs varsa temizliyormuş diye de almak istemiştim ama hamile kalmama faydası olmadı
anonim211 Cimcime30 sen nasılsın naptın en son seninle aşılama yapmıştık ben aşılamadan filan vazgeçtim bu ayda olmazsa önümüzdeki ay tüp bebeğe başlayacağım
userayla Ben kullandım hamile kaldım. Ama o dönem o kadar çok şey yaptım ki hangisi vesile oldu bilmiyorum
anonim211 Cimcime30 inşallah olur canım burda aynı dönemde tedaviye başladığımız çoğu arkadaşım sırayla hamile kaldı umarım sıra artık bizdedir
userayla anonim211 iki ay düzenli hacamat yaptırdım, hacet namazı, Teheccüd namazı, bulduğum bütün dualar, sağlıklı beslenme ve sabahları aç karnına bal-polen-arı sütü karışı yedim.