selvi_g haziran15 yok bende gaz gibi değildi daha çok girip çıkan adet sancısı gibiydi sızı oluyordu geçiyordu
yasminmm Cimcime30 Cimcime30 bende de aralıklarla sıcak basma oluyor canım devamlı değil ama sırtım yanıyor gibi sıcaklama oluyor ne zaman test yapacaksın uzun süredir seni de görüyorum postlarda inşallah tez zamanda güzel haberler alırız benimde bugün dpo 8 🫠
Cimcime30 yasminmm Dpo 7 Bnmde test yapmayacam cnm dırek kan verıp ogrenecem pazartesıye ınsallah sen
haziran15 Cimcime30 benimde 7 ama benim sadece dün bir kasık ağrısı oldu gaz sancısı gibi oda 1 saat sonra geçti birde karnım çok şiş
kelebegim123 haziran15 ben reglimden önce öğrenmiştim test yapma sebebimde koku hassasiyetimdi Normalde sevdiğim kokular bile iğrenç geliyordu Şuan 23 haftalığız o dönemde iğrendiğim kokulardan hala daha nefret ediyorum tahammül edemiyorum geçmedi maalesef 🥲
melismersin haziran15 planlıydı zaten. Normalde başım ağrırdı benim regli olmadan önce 1 gün boyunca hemen regli olurdum. 1 hafta hiç geçmedi kasık ağrım oldu ufaktan pozitif çıktı. Ama 3 hafta baş ağrısı çektim 🫠