haziran15 benimki tüp bebek olduğu için gün gün her gün vücudumu dinledim ilk günlerde gaz asla tutamıyordum ve hayatımda hiç idrara çıkmadığım kadar çıktım yarım saatte bir wc deydim. Hatta henüz bebişi öğrenmemiştik gece deliksiz uyuyan ben defalarca uykumu bölüp wc kalktım 8. Haftaya girdim daha yeni yeni bitti bu işkence😂