bsrelif ben ondan sonra nst’ye de girdim sancı falan bisey çıkmadı , aradan 1-2 hafta geçti , ama bu akşam çok fazla bel ağrım var , uzun süre oturdum diye mi , yoksa bebeğim cumayı beklemeden gelıcek diye mi anlamadım , vajinama da sanki böyle ara ara bisey batıyor duruyor