bsrelif benimde aynı şekilde grliyor hep nstye bağladım sancı çıkmadı akşam eve geldim ağrıdan duramaz bir de ishal olmuşum doğuma hazırlıyor vücudun diyr okudum bir yerde bilmiyorum artık ne olucak bende beklemedeyim sancılar var 3 cm açıklık dedi doktor yatış önerdi ama hastane beni daha çok geriyor evde kendimi gözlemlemek istiyorum dedim çıkış istedim şuan iyiyim ama erken gelicek korkusu var 36+3 olduk aslında o kadar da erken değil gibi 🤭