Ben özele gidiyorum ikinci doğumum olcak üçüncüyü istemiyorum ikincide korunduğum halde oldu 28 yaşındayım doktoruma iki kez söyledim tamam dedi ilk dediğimde daha çok gençsin vs dedi sonraki gittiğimde kesin olarak istemediğimi söyledim o zaman ılımlı baktı devlette herhalde 30 dan önce olmuyor sezeryanla birlikte ek ücret alırlar ama fiyatını bende daha bilmiyorum